مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» افتتاحیه ITTC لاکچری کالج استانبول

افتتاحیه ITTC لاکچری کالج استانبول

درواقع با شروع تبلیغات سال جدید کالج ITTC و افتتاح جدیدترین شعبه ITTC استانبول تحت عنوان آی تی تی سی لاکچری کالج کشور ترکیه سوالات زیادی از سمت متقاضیان تحصیل در ترکیه به ویژه طرفداران کالج ITTC مطرح است ،به این ترتیب سعی کرده ایم در این مقاله اطلاعات خوبی در اختیار علاقه مندان تحصیل در ترکیه قراردهیم.به این ترتیب انتخاب صحیح برای افراد آسانتر می شود.


کالج بین المللی ITTC متشکل از تیمی حرفه ای با سابقه ۲۴ ساله در امور تحقیقی،تدریسی و همچنین آموزشی در کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی مانند کالج LTTC (کالج تربیت معلم لندن) ، IDP استرالیا و SLD بریتانیا پایه گذاری شده است و در اروپا ، آسیا و کشورهای حوزه شینگن دارای شعب مختلف میباشد. اعتبار کالج ITTC توسط TQUK و OFQUAL در دولت انگلیس شناخته میشود که اساتید این کالج توانسته اند هزاران معلم ، استاد و مشاور را در سراسر دنیا تعلیم و آموزش داده و هنوز هم اساتیدی از اقصی نقاط دنیا در حال آموزش میباشند.


کالج ITTC از معتبرترین کالج های دنیا میباشد که با داشتن چهار دفتر مرکزی در سراسر دنیا (لندن،آنکارا،استانبول،ایران) و همچنین ده ها نمایندگی معتبر در اقصی نقاط دنیا و ایران ،تمامی دوره های ممکن را در کشور ترکیه (آنکارا ، استانبول ) با حضور برترین اساتید از سراسر دنیا برگزار می‌کند. همه ساله صدها دانشجو دانشجو علاقمند به تحصیل در کشور ترکیه از اقصی نقاط دنیا برای تحصیل در کالج ITTC و دانشگاه های معتبر ترکیه به این کشور مهاجرت میکنند.


چرا ITTC Luxury college ؟؟؟


شعبه جدید کالج ITTC در استانبول تحت عنوان آی تی تی سی لاکچری کالج (lstanbul ITTC luxury college ) در قلب شهر توریستی استانبول و منطقه بشیکتاش تأسیس شده است.یک کالج فول امکانات و حرفه ای كه معیارهای جهانی و ارزشهای اخلاقی را در آموزش و پژوهش اتخاذ می كند و با هدف ارتقا دانش و کمک به پیشرفت نسل جوان و به ویژه جوانان مشتاق علم ایرانی با بهره جستن از محیط آموزشی پیشرفته ، زبده ترین و خبره ترین اساتید بین المللی ،فضای امتحانی بینظیر و با ایجاد فضایی آکادمیک در محیطی توام با آرامش ، امنیت و همچنین بکارگیری بالاترین امکانات رفاهی سعی در بهبود فضای آموزشی بین المللی و آماده کردن دانشجویان برای ورود به بهترین دانشگاه های ترکیه و جهان را دارد.



مشاوره تخصصی تحصیل در ترکیه(آنلاین و حضوری)

09307284084

www.trem1.com


تحصیل در کالج ITTC ترکیه همراه با TREM



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده